Monday, July 20, 2009

Produk - Produk Kesihatan - K-Elegance Tudung


Sistem Kesihatan Infra-Merah K- Elegance Tudung menggunakan nanometer, iaitu unit ukuran bersamaan dengan 1/1,000,000,000 dari satu meter. Apabila zarah-zarah tertentu telah mencapai peringkat nanometer, bahan-bahan tersebut dikenali sebagai bahan nanometer.

Bahan nanometer tersebut terdiri daripada zarah-zarah yang terbaik dan memiliki cara penggunaan serta ciri-ciri khas. Apabila dipakai, ia selamat digunakan, boleh dipercayai, selesa dan merupakan pilihan terbaik dalam terapi semulajadi.

Nota: Tidak sesuai bagi mereka yang mempunyai kulit sensitif. Jangan cuci Sistem Kesihatan Infra-Merah K- Elegance Tudung dalam air yang panas atau mesin mencuci. Hanya rendamkannya di dalam air sejuk dan keringkan di tempat yang dingin. Juga jangan gunakan sebarang bahan pencuci baju berkimia.


Sistem Kesihatan Infra-Merah K- Elegance Tudung adalah untuk membantu meringankan dan melegakan penyakit-penyakit dan kelemahan seperti sakit kepala, lemah badan, masalah tidur, keletihan, perasaan yang tidak menentu dan membantu mengurangkan bau badan.

1 comment:

  1. As reported by Stanford Medical, It's indeed the one and ONLY reason women in this country live 10 years longer and weigh an average of 19 KG less than us.

    (And actually, it is not related to genetics or some secret-exercise and absolutely EVERYTHING around "how" they are eating.)

    P.S, What I said is "HOW", and not "what"...

    Click this link to reveal if this short quiz can help you find out your real weight loss potential

    ReplyDelete